انصار نیوز در مطلبی با عنوان تجدیدنظر در تداوم ریاست لاریجانی بر مجلس از نمایندگان اصولگرا خواسته است، همانگونه که صلاحیت علی کردان مجدداً بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجدداً بررسی گردد.
 
نویسنده این مطلب در ادامه آورده است:
 
1- مدیریت او بر مجلس به گونه‌ای بوده است که آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان لزوم اولویت‌بندی دستور کار مجلس می‌گوید: شما بايد از وسواس نفساني دوري كنيد و براي قشر محروم و پابرهنه‌ها دل بسوزانيد و به دولت براي رسيدگي به آنها كمك كنيد. اولويت را به فرهنگ اسلام بدهيد؛ چرا كه فرهنگ اسلام بايد زنده بماند. بايد در كارهاي خود اولويت‌بندي كنيد و وقت خود را به مسايل كم‌ارزش صرف نكنيد.
 
2- لاریجانی خواهان بررسی نامه کنگره آمریکا برای گشودن باب مذاکره می‌شود. امری که نیازی به توضیح ندارد. برادر او هم برای توجیه این سیاست راهی دانشگاه شریف شده و به ایراد سخن می‌پردازد.
 
3- لاریجانی با ترتیب دادن جلسه‌ای که باید آن را یک «نمایش سیاسی» دانست، مخالفان اصولگرایی، خط امام(ره) و قانون اساسی را به مجلس دعوت می‌کند. اصلاً مجلس کدام کشور 30 سالگی خود را در 28 سالگی جشن می‌گیرد؟
 
ارگان خبری نیروهای حزب‌الله در انتها می‌نویسد: اصولگرایان مجلس مطمئن باشند تداوم رفتاری که رئیس منتخب و مذبذب آنان پیشه نموده است، اعتماد مردم به آنان را خدشه‌دار خواهد کرد؛ چرا که آنان با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و قاطبه اصولگرایان مجلس نیز در برابر رفتار لاریجانی موضعی شفاف اتخاذ نکرده‌اند. لذا پیشنهاد می‌شود همانگونه که صلاحیت کردان مجددا بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت آقای لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجددا بررسی گردد